Imorgon åker jag till Tyskland!

Mina vänner i Rebuke ska på turné och jag har äran att köra, så istället för att slava under juridikböckernas tunga ok går jag på spelning tolv dagar i rad! Vad låter bäst? (Om man bortser från det faktum att jag måste ta igen åttio timmars missade studier sen mennn ååååååh skitsamma) Planen är att jag ska hänga med underbara älskade Sara i Ulm eller omnejd en sväng också, fantastiskt!

29/3 Köpenhamn
30/3 Hamburg
31/3 Celle
1/4 Gelnhausen
2/4 Ulm
3/4 Nürnberg
4/4 Zittau
5/4 Braunschweig
6/4 Berlin
7/4 Arpke
8/4 Hannover
9/4 Lindern

Så, nu vet ni var jag är även om ni inte vet vad jag gör. Nice. När jag kommer hem räknar jag med att det är vår fullt ut också. Fixa det!
Nu ska jag packa! Puss!

Kommentarer:

1 anna:

skriven

men föfan, nu känns inte wermland lika häftigt längre. avundsjukan.

2 e:

skriven

Packa med mig? (a)

3 sara:

skriven

men fifasen vad fejnt! (vad äre med länken? :o ) vad sägs om att INTE se spelningen i Ulm utan göra något häftigare? :D:D (prioriterar intensivt "dricka vin och prata hela natten"-nde)

Kommentera här: