När saker tycks ordna sig.

Jag fick mitt jobbschema härom dagen! Det är ju som gjort för alla mina hopp och drömmar, passar perfekt med (nästan) allt jag vill göra! Nå det funkar i alla fall så jag hinner med att uppleva min första sommar i Göteborg.
Jag hinner till exempel gå på bröllop!
Plus allt det här och mer ändå!
På måndag möter jag Sara på Landvetter! Sjukt fint att ha henne i landet igen! Bilden till höger är från Frasses FixarFest som råkar vara världens bästa festival, som råkar klaffa med en tredagarsledighet!
Idag tar min mycket blonda bror lärarexamen, inte så tokigt, och i höst räknar jag me att ha en lockig flatmate, inte heller så tokigt faktiskt!
13-16 juli hänger jag med Sean i Edinburgh och Manchester, loads of crazy mishaps! Slutligen har jag ju min familj och min häst, det finns rätt mycket som är fint här i livet alltså.

Kommentarer:

1 sara:

skriven

bäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääst.

Kommentera här: