Tonight I got a new best friend; chemical inebration

Tänkte passa på tatuera in lite kärlek till Strung Out innan min tatuerande vän lämnar stan, så jag googlade deras logga, för att skicka till honom alltså, och hittade världens bästa blogg. Kul grej att det senaste inlägget var samma dag som jag kom till UK och det står att personen ska party with my buddy from Sweden. Då måste jag ju undra om det är någon jag känner.
(Ja, jag tycker om att applicera låttexter på min egen tillvaro ÄN SEN DÅ?!)
You were an old friend
That covered up your innocence
With five tattoos of all the bands you loved in high school
The ones you said that I had to listen to all the time

Kommentarer:

1 Bronan The Barbarian!:

skriven

Thanks! Glad you like my blog. You probably don't know any of my Swedish friends. They are all from Malmo or Stockholm and if I remember right you said you are from Goteborg (which was my favorite Swedish city when I visited).

Kommentera här: