If your mouth stays open I'll start pulling teeth.

När man inte kunnat sova på tre nätter och jobbar tiotimmarspass är det skönt att insikten ändå finns någonstans, om att jag lär mig och kan vara nöjd med mitt jobb. Jag trivs också, det vet jag ju, men när min favoritkollega går på semester, all energi är slut och de andra aldrig håller sina hysteriska käftar vill jag mest krypa in i ett hörn och gråta. Det är tur att jag tycker så mycket om mitt jobb, jag gör ju faktiskt det. Men det kommer vara tråkigare att jobba när de roligaste medarbetarna droppar av. Jaja. Nu har jag två lediga dagar i rad, det är nog välbehövt. Fönstren behöver ju tvättas.

Kommentarer:

1 e:

skriven

om inte annat är det bara att jobba på, för pengarna att göra roliga saker rullar ju in för varje dag mhm

Kommentera här: