Om året fortsätter såhär..

# halvdöd katt
# slösat pengar på skitgrejer
# osedligt jävla sketfull bland ungdomar
# däckat på vagnen
# slagit tjejer
...så kommer det tamejfan bli det bästa året hittills!
För att tala klarspråk så mår katten helt okej igen, och fyllan var det min avslutningsfylla och allt gick bra, fick gå lite längre bara hehe, sen har jag inte slagits oprovocerat (nåja), utan boxats med Tova för att jag ska bli biff och snygg och fräsch och sen ska jag skaffa en hårig karl. En belgare? Vi får väl se. Nystartspepp!!! Fast fan vad ont det gör i kroppen. Att boxas alltså, inte belgare. Eller, det vet jag ingenting om. Skål, kosmonauter!

Kommentarer:

1 e:

skriven

Fett värt!

2 Olivia:

skriven

alltså, belgare var mitt största misstag, kan starkt avråda! :P

Kommentera här: