[I can't stand this and I, I don't know how I should act. You're more beautiful than love itself.]

Lyssnar bara på Norbert med vänner, samma tre låtar om och om igen. Dansade knappt igår, åkte hemifrån redan halv nio, men vi gick aldrig dit vi tänkte gå och ändå åkte jag inte hem förrän klockan sju imorse. Hann orsaka mig själv en del emotionellt smisk på den tiden, men mest var det nog bra. Kraven har blivit så höga bara, det är allt.
Sockan (Sokrates) på bilden, sista jag tog innan jag lämnade över henne till min bror och hans tjej, åh, saknar alla Värmlandsdjur. Jaja.

Kommentarer:

1 Olivia:

skriven

Helt underbar bild! Men det är lite för lite bilder på mig på den här bloggen, känner jag..

2 sara:

skriven

backing vocals i cellmate får mig att tänka på the gentle act incident :) gillar. höstigt. saknar musikfränder. det finns gott om idioter i tyskland :D

3 e:

skriven

Ojjävlar, hon såg lite ut som Tilda Swinton, mmh.

4 Viola, Killer Colours:

skriven

Sv: Haha nämen! Ja minsann, det är mycket troligt. Tror mig ha sett dig också faktiskt!

Kommentera här: