Jag kan ingenting om IT-lösningar

Någon ringde från ett företag jag inte minns vad det hette och ville att jag skulle komma på arbetsintervju. Jaha, sa jag. Ett skitsäljarjobb, kan tänkas, men jag är på bra humör idag och har ständig brist på pengar, så varför inte! Det kan ju inte bli värre än värdelöst. Dessutom är det måndag idag, och som alla vet betyder det nytt avsnitt av The Walking Dead hos Petter FINT! Hittade min gamla Rage Against the Machine-tröja och ett elefantörhänge också, gördigt som fan.

Kommentarer:

1 E:

skriven

pretty, pretty girl!

2 Olivia:

skriven

Hur kunde jag missa örhänget? :O Hehe, spännande! Men rega dig på http://www.academicwork.se/ vettja

3 Gorge:

skriven

Saknar dig syster(d)yster! Sitter och läser Walking Dead i tidningsformat :?

4 Sara:

skriven

Knytblus heter det tillochmed tror jag! Tack<3:3

5 sandra:

skriven

Svar på tal:

Ja, skrik på! Synd att dina andra kängor försvann. Jag vet inte riktigt, de är ju lite slitna på tårna(Men det tycker jag att de ska vara, kängor är bäst då) men kanske en 400? Har bara använt dem i en vinter, sedan skaffade jag ett par nya. De bästa med dem är att de har en ordentlig sula som får grepp på vintern, haha. Mina doc's blir som skridskor så fort det blir snö ute.



fin blogg, förresten! och söt bryd.

Kommentera här: