I rymden finns inga känslor.

...så jag ångrar mitt karriärsval, vill bli astronaut istället. jag är ju så hemskt dålig på känslor. vill rycka tag, ruska om och skrika, barnsliga saker som att jag ju också har brunt hår och lugg, vad fan är skillnaden?! trycker tillbaka allt och pratar med alla andra, skrattar högt och ständigt istället, har en bra kväll, en bra kväll. uppför mig helt normalt. insåg just att det faktiskt var det, en bra kväll. utan känslor blir allt bättre. jag trivs bra här, i rymden.
(tankar den också, när jag ändå är igång. perfekt för en tvätt- och städsöndag. I Rymden Finns Inga Känslor alltså. himla härlig film ju.)

Kommentarer:

1 anna:

skriven

så fin

2 Olivia:

skriven

Åh, blir glad av bilden, trots allt. Tänk allt kul du och jag ska hitta på! WIIII

Kommentera här: