Vi skulle till Åmål, men se var vi (Kristine)hamn-ade!

Jag kollade tågtider till Åmål igår, trodde jag, men tydligen var tåget vi skulle ta en buss på busstationen, och där var ju inte vi... men det gick ett tåg till Kristinehamn samtidigt, så vi åkte dit! Vi promenerade runt centrum, satt i gräset och fikade, satt på ett bokcafé och fikade, pratade och pratade, fast mest jag, som alltid, haha :c Åh, jag kommer sakna ihjäl mig varenda dag det kommande året, när hon är au pair, SARA jag vill tillbringa mitt liv med dig, stanna här plz, vi kan gifta oss!

Kommentarer:

1 sara:

skriven

<3333 alltså åååååh vad jag kommer sakna våra småresor, shit! göteborg och åmål och kristinehamn och din lägenhet och allt allt allt! himla värd dag. och jag tycker om att du pratar<3

2 e:

skriven

men shit :o

när lärde sara sig flyga?!?!?!?

kramen

Kommentera här: