darling, your head's not right

är trött idag så himla trött och tänker på kärlek och undrar hur mycket man kan hitta på och om man behöver tro på att man tror på något för att kunna tro på det
allt är så jävla svårt egentligen
sen är det ju så att man kan aldrig veta om någonting är "på riktigt" eller om det är sant eller om man ser olika på saker för i slutänden är det bara vad man själv tror som spelar roll och alla vägar man tar är rätt väg för alla slut är rätt slut och jag tror på att allting blir bra även om allt inte blir som man tänkt eller som man vill just nu
allt är så jävla lätt egentligen
jag tänker på kärlek som jag vill att den ska vara och undrar var den gömmer sig och varför jag kanske ibland är den enda i världen som inte tror att den finns inte någonstans aldrig någonsin och när jag gör det låter det såhär

Kommentera här: