OCH HON SA: IBLAND KAN DU VARA SÅ JÄVLA SVAG

Och jag dör popdöden och är fördärvad, och jag skäms för att jag gillar det, men jag tror att jag är en fjortonåring som jag föreställer mig att fjortonåringar är när de är osäkra fast ungdomligt lyckliga, med slitna jeans och converse och lukten av asfalt, eller kanske dammigt grus och vattenpölar, men sol, det är det, ja, och det finns bara just nu, förstår ni? Jag tror att jag har träffat en av dem. Sångaren/gitarristen, tror jag. Han finns i princip på min vägg. Kändisposter! Jag länkade kanske igår, men jag länkar igen, man ska ju alltid stödja lokalband! (Crispy Strauters) PStycker att With Me är rätt bra alltså, lyssna på den i alla fall och säg åååh vad härligt PUSShej

Kommentarer:

1 e:

skriven

snyggbrud

2 spara:

skriven

<3

Kommentera här: