I WISH THIS NIGHT WOULD NEVER END

Hej, jag är i Uppsala, hos Evelina.
Hon är nästan naken just nu.
Jag blir lycklig av sådan här musik, oavsett om jag är själv eller taggar en fantastisk jörny.
Hennes röst är fantastisk, hans med, och tillsammans med så mycket känsla och ÅH, ja, är bandet okänt vet man att det är äkta!
Hittade förövrigt musiken på Polichinelles fina blogg.
Igår såg vi Emil Jensen, det var underbart.
Ja, jag grät.
Jag gråter jämt. Det är skönt.
Jag är världens gladaste person och cplycklig och djupt sorgsen ligger jättenära.
Idag köpte jag ett par Cheap Monday som, enligt rykten, gör min rumpa svår att inte stirra på.
Dagens känslor är bra känslor.
Jag saknar min pojkvän. Vi är bäst.

Kommentarer:

1 snara:

skriven

ey men du de var ju bra :3

hoppas ni har det bäst och så :)

Kommentera här: