Det var väl Midsommar eller något

På dagen åt jag lunch med mina mammor och några av deras vänner. Vuxet! På kvällen satt jag i min trädgård och var vingligt trött och en smula bakfull. Moget!
Sarah var också i min trädgård. Hon grillade korv, jag grillade quornburgare.
...fast hon orkade inte vänta tills det blev glöd.
Min trädgård är fin. Jag ska flytta därifrån. Self own!
Jag är bäst och fick perfekt glöd.
Såg en smula ångestfull ut.
Efter varsin liter vin var Sarah pepp, så vi tog halv tolv-bussen till stan där allt, precis ALLT, var stängt. Förutom Torgkiosken, så vi kedjerökte tills ett par obekanta frågade om vi ville med på fest. Sen letade vi efter festen en timme, bara för att upptäcka att den var ovärd. Vi åkte hem. Det var en fin kväll.

Kommentarer:

1 s:

skriven

det röda vinet och ljudet av håkan hellström <3 peppar lägenhet i göteborg i höst då. tänker inte sova i något badrum jag

Kommentera här: