Annars då?

Såhär såg jag ut när jag efter en dags svettigt bärande av all min skit sminkade mig som för fem år sen och tog en bakfull sväng till min favoritkrog (i lördags alltså, tänka sig va). Där träffade jag och Sarah två lustiga typer, i synnerhet han som såg ut som ett Håkan-fan och drack någons Estrella-slatt för en belöning på sex kronor och lyssnade på Misfits, som vi tappade bort sen.
Igår hittade jag en enorm gammal nyckelring som jag gjorde om till ett halsband istället. Mmm-kay.
Idag har jag bara gjort en dum grej som vi väl får se hur det blir.. lol. Blir det skit så får jag väl styra om och då kommer det förbli en hemlighet FÖR ALLTID. Jag jorde en dum grej till, fast det skulle kunna vara en skitbra grej också, för det är något jag velat göra hemskt länge. Åh, hemlisar! Ni får veta allt om allt om några dagar, haha, HÅLL ANDAN NU!

Kommentarer:

1 e:

skriven

men jag vill veta nu :(

hemlisar suger...

2 s:

skriven

berätta för mig nu. jag drömde att du skrek hemlis ashögt och sedan försvann du. så himla tokigt

Kommentera här: