Come fire, come water, come karma

Any expression of love is a way to return to that place that I think of so often but now never mention, the one the voice in the back of my head says that I don't deserve
Jag ångrar mig inte, jag vet att jag inte gjorde fel, jag har ingen rätt att vara arg, ingen rätt till svartsjuka, inget intresse därtill! Men det känns sådär ändå.. sådär att jag vill vara elak, gråta ilskna tårar, stampa i golvet, håna, men det får man inte, då är man barnslig, omogen, då måste man se ner på sig själv. Men jag är barnslig, jag är småsint, jag är omogen, det är allmänt känt! Missunnsam så in i helvete, åh. Det vet jag ju redan, jag vill inte få allt jag aldrig kunde vara gnuggat i ansiktet med sandpapper. Det känns lite sådär att jag gärna slipper. Men jag är bra på det sättet, överdramatisk och bra på att spela. Det kommer inte märkas på mig, jag lovar. Jag ska sköta mig.
I wouldn't waste another thought on what is fair and what is not

Kommentarer:

1 Olivia:

skriven

<3

2 e:

skriven

<3

fast att stampa ilsket i golvet är ganska skönt, särskilt om man dessutom lägger sig raklång på mage och skriker.

Kommentera här: