These are crazy days, but they make me shine.

Sitter och kollar igenom bilder från året som gått. Fan vad man hann med mycket ändå! Och bra var det, jävligt bra! Eller, det är de bra grejerna jag minns och de bra grejerna jag har bilder på. Det är en himla skön känsla och titta tillbaka på vad man trodde skulle vara bara ren djävulskap och inse att man kanske har världens bästa liv. Det är de små sakerna som gör det.
Här är lite fina ögonblick jag vill minnas nästa år också, i ingen särskild ordning alls:
Barcelona i april
En av alla picnics i Buttes Chaumont, Paris. Anna, Patrik, Kugge och Yedi.
När min fantastiska syster gifte sig och jag hade en konstig färg på klänningen
Lerduveskytte på systers möhippa!
Enda bilden från ett sjukt bra dygn på Malmöfestivalen
bästhäst
Hampus, Olivia, jag och Linnéa på väg till temafest!
Robert, jag, Tova och Yonis innan en annan temafest
Sara på en av våra ostrukturerade Göteborgsfärder
Med Evelina på Efterklang i Uppsala förra december, sinnes!
Enda gången jag tyckt om att fylla år, Evelina och Sara bakade bästa tårtan.
Ménagerie du Jardin des Plantes, Paris

Kommentarer:

1 e:

skriven

Bra minnen

Fint år

Uppsala snart, ja det borde det vara!

2 sara:

skriven

ååååååååååh älskar sådant! gillar också mitt år, det är värt alla nedgångar när det finns så fina uppgångar såattsäga :):):)

Kommentera här: