Att inte vara säker på att ett misstag är ett misstag förrän efteråt.

I tisdags följde jag med Linnéa till Hemköp för att köpa hårfärg. Alltså, hon skulle köpa, inte jag. Men blekningen kostade 30 kronor paketet, så vad gör man? Ett misstag! För ett par veckor sen hade jag ju i mörkblå toning, men den syntes knappt längre. Jag trodde att den var helt väck nu alltså liksom hehe lol. Efter en midnatts-blekning hade jag följande morgonfrisyr:
Fruktansvärt slitet också, heHE. Smågrät. Men det var lugnt! På med basker, köpa mer!
Två paket till, så ser jag ut såhär:
Fattig = kan inte färga över förrän om en vecka.
Skönt att det matchar favoritringen i alla fall!
Jag har visst svinkoppor också och småsår i hela ansiktet.
Dyr antibiotika. Äckliga antibiotika-biverknings-eksem. Mm.
Det är så skönt när man trivs med sitt utseende!
Hehe.

Kommentarer:

1 e:

skriven

Men du ser lite ut som Victor Svensson gjorde i 1an tror jag :D

2 sara:

skriven

ääääälllllskar översta bilden! och hon bruden PÅ bilden PUSS

3 Olivia:

skriven

Alltså jag vet inte men jag tycker det ser fräckt ut ju. Men jag fattar känslan (tror jag, ska inte överdriva min egen empatiska förmåga osv). Sen tycker jag att du alltid lyckas vara söt ändå!!!

Kommentera här: