Vuxenpoäng ding-ding-ding!

Har ringt fyra vuxna samtal,
tecknat elavtal,
anmält flytt,
älskar att prata med trevliga vuxna göteborgare,
vill ringa mer!!
Flyttar på riktigt om två timmar!
Imorgon har jag min egen riktiga dator igen och då kommer jag lägga upp bilder på min blogg HAHA blir förvånad att folk fortfarande hänger här ibland.
Nu lyssnar jag på SNABB och HÅRD musik och dansar runt lätt efterblivet i min nya skjorta med luva.
Kommer ha bästa dygnet med Sara imorgon, 2för1lunch på bästa Cello, mys i finaste lyan, skejtpünk på kvällen och bara åååååååh jag är så jävla uppskruvad nu!!
PUSS!

Kommentarer:

1 e:

skriven

jag hänger här jämt.

tragiskt.

men fan så najzzzzzz, jag flyttar också in. I vår. Btw.

2 z:

skriven

Jag hänger här mest hela tiden jag. Mer inlägg åt folket sophigos.

Kommentera här: