mitt hår är så himla blött, men det gör inte så mycket, för utomhus vräker det ner och ner och ner

en sak alla som känner mig vet: när jag har tråkigt/mår dåligt/ser en bra film/är glad/ledsen/arg/konstig så färgar jag håret. egentligen hade jag tänkt färga hela håret blått, men jag tänkte att det kanske inte är bästa idén på lägenhetsvisning. slingar luggen och lite skit istället och gör peteys badkar helthalvt blått. skäms! Jag kanske ska ta lån och köpa en tvåa i Länsmansgården förövrigt! fast igår satt petey-petes vänner och berättade för den skrämda flickan som är jag om alla grejer som hänt där på senare tid, folk som knivar varandra och dödar sina morsor och skjuter folk helt random. fast jag är snäll, så ingen borde vilja mig illa. hehe.
en av petes vänner hade med sina hundar igår, det var fint, jag saknar mina djur. annars mår jag ganska bra, så ni vet. ganska rastlös mest och jag går sönder i huvudet av att inte ha någonting alls fast och säkert. därför tänkte jag piffa upp mitt CV och söka jobb idag. kanske ska hälsa på min mormor hos mina kusiner på Kössö också. Köpstadsö alltså. Kössö. KÖSS MÄJ! skoja. rastlös.
igår såg vi en film som tog sönder mitt huvud och jag grät litegrann när ingen såg. det var en konstig och jättesöt flicka utan vänner som inte visste hur man gjorde. sen dödade hon massa folk och sydde ihop dem till en vän. jag bara ÅH det blir! närå. May heter den i alla fall, jaha jaha.
gillar lite att bo här ändå, petter är snällast i världen och han har jetejetemkt musik jag gillar.
ah shit vad jag skriver. förlåt. jag drar nu! krrrraooom.

Kommentarer:

1 e:

skriven

Du får bo där tills du hittar något bättre :)

Kommentera här: