...och en fågel på det!

Imorgon, torsdag, blir det
1) tåg till Göteborg klockan 13:46
2) möta min rara Sara, handla (note to self: Petter tycker inte om champinjoner, vilken grej!), busa, chilla, le
3) lite hemmahäng hos Petter, kan jag tro
4) Hold Hands på Henriksberg. De är bra, vet ni, riktigt bra. Speciellt Ta Vara På Tid, liksom what up! Grym sångare för den delen. Äckligt bra skit.
Henriksberg var länge sen, minns inte riktigt när. Minns inte om det blev någon gång efter den där gången jag inte minns, då allt gick så (varning, sarkasm!!!) jävla bra. Så galen bäst-i-världen-kväll, första gången jag gjorde någonting själv på det sättet, hade så himla kul, sabbade så jävla mycket, fick bittert hata mig själv några månader för det. Fast det var nog ingenting som inte gick att pussla ihop det mesta av. Inte deppa för det, för vi har tejp!

Kommentera här: