Ler åt livet!

Har haft bästa dagen, egentligen en av de bättre helgerna också, även om humöret dinglat nedåt marken som ett uttänjt tuggummi. Idag gjorde jag och min pojkvän snuskgoda scones till frukost och mitt nyinköpta kaffe var sjukligt mycket godare än det jag brukar ha. Rättvisemärkt lönar sig! Sen fick jag ett anfall och städade världens nog äckligaste balkong, vilken vi har kunnat sitta och jäsa på hela dagen. Förutom när mina mammor och min äldsta syster kom förbi med tårta.
Vi avslutade firandet av att-ha-fått-komma-till-regelbundet-under-två-år-sdagen med att käka breakfast for dinner vid bryggan. Sen klippte jag av honom håret. Varsågod världen! Äckligt snygg han är, min pojkvän. Suck it.

Kommentarer:

1 sara:

skriven

åååh shit, ler åt er :) jag är så mycket fjärilar, jag dööööör!

2 e:

skriven

b r a!

det behövde ansas en gnutta.

saknar dig.

er.

Kommentera här: