hej.

invirad i en stallhalsduk och med ridhjälmsfrisyr känns man som en pippi-padda.
älskar jackan. och vantarna som är köpta i tallin och ändå inte syns.
kan vara skönaste någonsin att ha strumpbyxor under ridbyxorna.
var duktig och gick till skolan idag, förberedde en femtiominuterspresentation med min grupp, sen reklamerade jag mina sämsta monki-skor och fick mina trampade glasögon justerade och gick till fisheye och träffade jonas (som förövrigt är trettio jävla år gammal), så när jag åker till göteborg för Raised Fist så kan han fylla i min fula cptatuering. längtar lite, himla fint faktiskt!
lunchade Royals underbara pastasallad för halva priset med bästsara (honfyllerårimorgon) och det är väl tämligen ointressant, men jag har i alla fall haft en himla fin dag faktiskt. 
tjing.

Kommentarer:

1 julia:

skriven

ridhjälmsfrisyr sägs vara den nya ponytailen. giller't skarpt ju!

2 e:

skriven

söt chejj

Kommentera här: