147

åh, jag är glad idag, för allting började åt helvete, sen kom mamma med nybakat bröd, så jag åt mysfrukost och bläddrade bland gamla foton medan hon städade min balkong, varefter vi bar ut all skit som stått här så länge jag minns, dammsög och tvättade, så nu är det så himla fint. sen mest chillade jag med wictor i några timmar. han är fin. han slickade i min kaffekopp och åt min macka, fast den var liksom inte så god, så han kastade iväg den till en liten hund som gick förbi. mmhan är fin. Mariann, som äger stallet och som jag är lite rädd för, tyckte det var förbannat synd att vi inte får ha honom, så sa hon att hon ska prata förstånd med hans ägare när de träffas. det värmde mitt hjärta.
jag tänker nog bara lägga upp bilder på honom hädanefter h3h3 och bara skriva om honom, för han är ändå det enda jag tänker på h3h3

Kommentera här: