133

vill pierca mig like crazy, kanske hellre än tatuera mig, men fan att jag inte har råd. överväger att göra det själv istället.
kollar igenom en awesome blogg och vill göra något kul med naglarna, men jag har aldrig klarat av att ha för många möjligheter. åh.


23:45

åh, jag orkar inte gå ut och springa en mil imorgon bitti, innan jag åker till stallet klockan elva, varefter vi ska föllsedagsfika hos kaPutte, varefter jag ska hem och städa innan det kommer folk, för helst vill jag sova hela dagen. blev medlem på jogg.se i alla fall, som sara sa, och det kändes bra att se att jag sprang åtta och en halv kilometer, när jag trodde att jag sprang knappt sju. peppar stadsloppet lite mer nu.

Kommentarer:

1 snara:

skriven

jag blev pepp på att blanda egna gamla nagellack :D frankenlack. najz. i like shimmeringiih.

2 adam]:

skriven

piercingar är bättre än tatueringar i alla fall, i allmänhet, och piercingar klär digmmm.

Kommentera här: