:(

det gör ont och det är jättesynd om mig. derrrrrrrrrrrrrrrrr.
MEN SERIÖST, vad är jag, tre år? sjukvårdsrådgivningen tycker att det bara är barn som får öroninflammation. diss-kremering.

"Ibland spricker trumhinnan och var rinner ut i hörselgången."
OMNOMNOMNOM

"Små barn kan ha mer diffusa symtom som dålig matlust och allmän irritation."
hehe, jao, rätt irriterad är jag faktiskt. Jag minns en gång när jag fick det och satt och grinade och inte kunde äta, och min syster hade panik och tröstade mig med att kycklingen redan var död, så det var okej, sen petade hon litet på den för att stödja sitt påstående. Men det var ju inte dääärfööör jag grät! h3h3 FYFAN vad ont det gör.

Min hals gör också ont. Mina halsmandlar typ stöter i varandra, känns det som. Jag har ingen glass kvar. Åh, tusan.

Kommentarer:

1 snara:

skriven

iiih, jag älskar att må dåligt :D

Kommentera här: