tjugoett

Vissa dagar är man inte stark.
Vissa dagar är man inte vacker.
Vissa dagar är man ensammast i världen, önskar man kunde vara ensammare, skär sig själv inombords, försöker blöda ut allt allt, allt som är smutsigt, allt som skadar vrider förvränger, försöker känna någonting, försöker övertyga försöker tro på att man lever, att man finns.
Vissa dagar tittar alla hånfullt, illvilligt, med blickar som säger, vi vet vem du är, vi vet vad du drömmer, vi vet att du ingenting är värd och aldrig kommer duga åt oss.
Vissa dagar finns man inte.
Idag är inte en sådan dag.
Idag är bara en dag då jag önskar att jag inte fanns.

18:56

Har inte tränat denna veckan.
Alls.
Konstigt att allt är åt helvete.
Ska till gymet efter skolan imorgon, i alla fall, en av fördelarna med att sluta halv tolv, sen ska jag ta min flytningsoskuld. Vilket lät jävligt ofräscht. Floating, alltså. Rockkarusellen sen. Frågan är om det blir i Skoghall eller på Tolvan. Vill nog helst till Skoghall, men det är ett fult hus och opraktiskt, så det lutar åt Tolvan.
Jorå så att..
Jag orkar inte laga mat.
Turligt nog har jag lite Blutsaft kvar, så jag kan frossa ihjäl mig, mmmmmmmm.

19:55

Avbeställde End Times, grät. Men jag överlever, får bara vänta en månad till, sen har jag råd.
Gillar Hole i alla fall, vad Adam än säger.
Nu ska jag laga mat. Typ. Orkar inte riktigt, jag är dålig på sådant. Dessutom känner jag mig som en treåring, i trasiga strumpbyxor, sockar och en för stor munkis. Kanske ska göra pannkakor. Mm, med Peters glass. Treåringar gillar sådant.

Kommentarer:

1 E:

skriven

Kul att jag läste det sista om socker och munkringar. Jag blev jättesugen på en munk då.

Kommentera här: