dag tjugo

17:19

Häller en tesked snabbkaffe i den varma chokladen, för att.
Skriver affärsplan ett halvår efter att företaget gick under.
Gör en budget. Inser att nästa månad kommer levas på -94 kronor. Om jag inte får tillbaka pengarna för min klänning, vill säga.
Hoppas går ju alltid.
Åker till kören om femtio minuter. Saknar den. Nynnar lite för mig själv, tror att jag låter som Holly Brewer.
Målar naglarna vita och tror jag är Amanda Palmer.
Ibland får man låtsas.

17:35




Mätt.

20:14



Så jävla trött så jävla glad så jävla mycket kaffe AUMAUMAUM, som en hindu, ni vet, det är därför jag bara tänker goda tankar och övertygar mig själv om att jag ogillar folk för att de är bättre än jag.

When the fire goes out, you'd better learn to fake
It's better to rise, than fade away


Se, nu tror jag att jag är hon istället! Well, Courtney needs love and so do I, så det är väl också okej! När allt kommer omkring kanske jag är hon, kanske kommer jag mörda Ludwig när han är känd rockstjärna.

HIHIHIHINDU puss mmmmmm!

Kommentarer:

1 spara:

skriven

när du kommer hem ikväll får du skriva en utförlig recension om spelningen. iwannaseeyoumoreoften. i do.

2 sara:

skriven

fint nagellack. gillade det mycket faktiskt. och det var hur länge sen som helst jag såg dig. men vill du träffa mig och andra massa människor nästa fredag så får du gärna komma hem till mig på kvällen då:)

Kommentera här: