DAG SJUTTON

14:35

Äter frukost. Vad hände? Insåg just att helgen var bra. Mycket bra. Det är bra. Skulle åkt skidor med mama nu, men min hals har pms, så fort jag ber den om något spyr den mig i ansiktet, skriker åt mig. Får väl skippa det. Fast jag älskar skidor. Sparar mig till annatpasset imorgon, ni vet, det bästa på veckan.

Åh, ingen dog inatt. Inga skrik ekade mellan mina öron, ingen försvann i tomheten. Skönt att inte sova själv. Skönt att sova. Till två. Har aldrig hänt.

Orkar inte hämta Emmas teoribok. Svårt att få körkort annars, dock. And I am a bit peckish. Just det. Ska läsa två böcker i Engelskan också.


14:54

Antonio says (14:46):
så jag håller på att lära mig att sitta rätt nu
Antonio says (14:47):
men det är svårt, hehe
- tonk  | says (14:48):
nej men åh, det låter så himla roligt!
Antonio says (14:49):
det är bättre än sex

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Antonio says (14:52):
är du tillsammans med ludde än?
- tonk  | says (14:53):
mmmmmmmmmmmmm
Antonio says (14:53):
ok
trist
Nej jag skojade!
- tonk  | says (14:53):
JÄTTETILLSAMMANS DET ÄR JÄTTEKUL
Antonio says (14:53):
gött
- tonk  | says (14:53):
vi ska skaffa tretton barn och flytta till landet
Antonio says (14:54):
åh, ni kan inte tänka er att jag hänkar?

Vissa är för bra för att inte komma ihåg varje dag.


16:59

Har äntligen framkallat peppen för en promenad! Hela dagen kan man ju inte sova! Eller, jo, men jag vill inte. Ska ta en sväng förbi Emma i alla fall och SNO hennes teoribok, ja det ska jag! Gölle! Orkade byta batterier till kameran, till och med, så jag ska ta kort på hur jag ramlar i snön och leker bäver.

Kommentarer:

1 E:

skriven

bäverfeber.

Kommentera här: