dag fyrtiofem

han kom till mig på natten, släckte de tre ljusen som brann på min byrå, smög sig ned under täcket och lindade sina varma armar om min själ, blåste fuktig luft på min panna, fyllde mina näsborrar med hans doft. gjorde mig trygg.

idag är en dag då man inte riktigt orkar.
17:12



glad alla hjärtans dag, typ.

köpte en hiskelig plånbok på myrorna, femton kronor. återanvände födelsedagskortet jag fick av min nästanfamilj, nu är den fin. köpte en väska också, jätteliten, tjugo kronor, men den är helt osliten och jättefin till min balklänning som jag hämtade igår.

jag fick en ros på uno också, den sista rosen. snällt. den bröts av.

jag har en bästa vän. han är en av de fem som läser min blogg. vi borde ha pyjamasparty och viska hemligheter hela natten, för det har jag alltid föreställt mig att man gör när man är bästisar. lite som jag och två vackra flickor gjorde i fredags.

bra helg. tack.

she's a rose, no one really knows

Kommentarer:

1 spara:

skriven

men omtyckt<3

saknade dig hos Sofia, men jag hälsade så mycket(:

hon fick en bok och ett läskigt bodyshopläppglans typ.

kramkram

2 Nymphhh:

skriven

Awwwwwwwwwww <3

Vi borde ha fler tjejkvällar, faktiskt !

3 spara:

skriven

&förresten om någon frågar så -är- du min bästa vän. för jag har ingen bättre(: puss

4 adamfffzcs.:

skriven

oj. tar min kommenterar-oskuld och säger någonting nu, för det här var bäst. men jag kommer inte på något originellt att säga. tackar så mycket för att jag fått låna delar till min ryggrad i alla fall, eller så. du är väldigt, väldigt, väldigt bra att ha till hands. kram.

Kommentera här: