fortfarande manisk


men rätt söt också. min bästa kompis fyller år imorgon vilket betyder CRAZY DAY älskling! för jag ska rida en hysterisk häst i regn och storm först, mitt stackars hjärta kanske går under. innan dess ska jag se till att lägenheten är någorlunda städad (diskDISKdisk) och luktar gott (inte kattpiss). nyss tänkte jag på riktigt ta ett ofattbart jävla spontant sista-minuten-tåg till min ljuva nemesis i göteborg och supa mig punkigt redlös. låta själen andas annan luft och hämta sig lite. det fattades fem minuter och fem kronor på kontot. SUGER. även om han nog inte trodde att jag skulle göra det så ville han säkert. säkert. istället ska jag se på resident evil och ha det bra med någon jag tycker förvånansvärt mycket om: MIG. kthxbye

Kommentarer:

1 E:

skriven

du fick mig att vilja nypa dig i kinden och säga dobidobidooo . Typ . med en såndär kattig röst . heh. söt tjejj ärru.

Kommentera här: