2674 kr

Lön är bra ibland. Jag har bestämt att jag och min pojkvän ska åka till Stockholm vare sig hans bror låter oss bo där eller sej. Sen ska vi till Berlin också, tre nätter tror jag, kanske i samband med Stockholm, fast det börjar bli bråttom nu. Sist men inte minst ska vi till Göteborg, älskade Göteborg, och gå på Lisebergs julmarknad, kanske med Miriam, kanske inte, kanske dricka öl på Henriksberg, kanske titta på punk.

Jag vill att mina pojkbyxor ska komma, och mina kängor som är likadana som mina gamla, nästan, fast hela, och likadana som ganska många andras.

Jag ska köpa ett par röda strumpbyxor på Indiska på onsdag, innan medelpasset jag får betalt för. Eller efter.
Jag ska köpa ett par gröna strumpbyxor där också, för mina enda gröna är trasiga. Och så ska jag köpa ett par tjocka mysiga grå kalasbyxor där också, och kanske ett par sockar, samt de ljuvlga orangea vantarna på Hennes.

Höst är det bästa jag vet. När det inte är ljust och varmt är jag lycklig en stund.

Jag vill sparka de vackra löven med mina kängor och bli blöt om vantarna och magen och kinden när jag kramar ett träd nära döden, fullt av liv.

Nu blandar jag bok, thé, katter och Häagen Dazs med en lustigt bubblig känsla i magen. Höst :*

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

DU är söt vännen :)

och jag hade gärna följt med om jag varit hos pappa, men nu är jag hos mammi i kristinehamn och tänkte försöka plugga på dagen eftersom jag troligen ska till karlstad på kvällen.

men gratis, har friskis nån provapåvecka?

och förresten, vart har du hållt hus? jag har inte sett dig sen jag kom hem från kreta... :(

Kommentera här: