en gäst på sju timmar = en jävligt bra timlön! Eller..?

Arvika förra året var outhärdligt värdelöst. Om du kan göra årets festival bättre har du varit värd allt besvär. Jag ville bara att du skulle veta det. Fast jag kanske inte kan låta bli att älska dig ändå. Mamma tycker om dig, i alla fall.

Jag önskar att jag var lika duktig på att peppa som när jag var mindre. Det är väl det som gör att jag hatar att växa upp; att jag förlorar vad jag tyckte om med mig själv. Jag var peppare, modigare, smartare, mer egen än nu, och då behövde jag inte ens anstränga mig.

Kanske är det värt det ändå, för jag kan utan tvekan säga att jag trivs bättre nu. Oftast.

Det kanske är värt vissa nedskärningar för att må bra.

Jag ska skära ned på bakverk hädanefter. Inte för att jag tror att jag skulle lyckas äta något även om jag ville.
Illamående.

Scrubspepp.

Kommentarer:

1 Ludde:

skriven

Jag tänker göra min bästa festival i alla fall. Och det kommer inte vara möjligt utan dig.



För Popadelica var väl en rätt okej festival? =D ..och den varade ju bara -en- kväll!

Kommentera här: