einzzweidreinazipolizei

Det är konstigt att jag skriver blogg, för jag tror inte att jag bryr mig om folk läser eller inte, det verkar onekligen inte som att jag vill att någon annan än jag ska läsa, men om jag inte hade velat ha uppmärksamhet hade jag ju inte skrivit på internet. Det finns fortfarande papper och penna. Tror jag. Men liksom med allt annat kan man ju aldrig veta säkert.

Konstigt är det också att jag rasar över Systemets kontroll över oss och hur vi inte gör något för att förhindra det, samtidigt som jag bjuder ut mig till det, blottar allt jag inte visste fanns inom mig.

Människor är avskyvärda och jag skäms över att jag är precis som alla andra. Fast det är jag väl inte ensam om. Mest skäms man ändå över sin oupphörliga strävan efter att passa in.

Äckligt.

Kommentarer:

1 Ludd:

skriven

Du är värsta jävla underbar. Såruvet.

Kommentera här: