Första kvällspasset avklarat!

Hade jag tid skulle jag bubbla ur mig allt som finns att berätta, hade jag ork skulle jag knäppa en jävla bild på den djungel som numer finns på min balkong, men nu snubblade jag helkörd in genom dörren efter ett tiotimmars pass på psyk, så kära någon, tagga ner lite för fan!!!!

Idag, tredje dagen jag går bredvid, har jag i alla fall gjort saker och jag har känt att jag fyllt en funktion. Jag är tveklöst yngst på arbetsplatsen och har ingen erfarenhet what so ever av den här typen av jobb. Men fan, jag glider, jag hänger med patienterna, delar ut cigaretter och försöker bygga upp ett intresse för fotboll. Det är ju bara tredje dagen, klart jag inte kan göra allt på egen hand än. Det får jag inte ens. Åh, jag trivs nog. Mitt jobb är viktigt. Ha.

Kommentera här: