Hitler was a vampire.

Okej, så nu har jag sett alla Twilightfilmer. Fyfan alltså, visst blir man lite äcklad? Inte nog med att de är förbannat långsamma, ointressanta och förutsägbara; alla karaktärer är dessutom fula, självupptagna och så. jävla. korkade. Hur kan detta få småflickor att längta efter kärlek? Va? VA?! Har de varken intellekt, ambitioner eller självrespekt? Näförfaaan nu får ni ge er. Lyssna jävligt noga nu, Stephenie Meyer, jag säger bara detta en gång:

Nu lägger du av!!

Hejdå.
 

edit: googlade denna fördömande, högfärdiga häxa med sina skevt ålderdomliga genusbeskrivningar och vill tillägga en sak,
 
also, you're a fat and ugly cunt.
 
så, nu har jag både haft åsikter om någonting populärt och kränkt någons utseende och hela person. #bloggare
tänk om jag skulle vara lika engagerad i någonting jag faktiskt inte egentligen ger fan i. hm.

Kommentarer:

1 e:

skriven

Finfina tankar hörrö! :D

2 sara:

skriven

blir ändå så himla glad jämt av dina blogginlägg. hur arga de än är :3

Kommentera här: