Nu har duktiga jag gjort allt jag skulle,

förutom pluggat, tränat och lyssnat på Propagandhi.
Om någon är nyfiken har alla A Wilhelm Screams album landat på Spotify.
De är mitt favoritband, alltså verkligen, helt fantastiska.
Favoritalbum är nog Career Suicide, eller Mute Print, men det är omslaget på Ruiner som sitter tatuerat på min handled. Det är fint, tycker jag. Fast jag är förståeligt nog inte så förtjust i tatueringen, lol. Fåniga jävla tonårsnyck.
Alla album är fantastiskt bra i alla fall, men med ganska distinkta skillnader. Detta gör det visserligen intressant och spännande att fortsätta lyssna, eftersom man inte riktigt vet hur nästa album (kommer förövrigt ett nytt i år, DÖR av pepp) kommer låta.

Om någon är ytterligare nyfiken så är min andra tatuering omslaget på denna skivan. Den, däremot, älskar jag.

Kommentera här: