sjuttiotvå

Puss förresten, den du adrig fick.

Projektarbetet suger, förresten, aldrig i livet att jag tänker bli miljövetare och driva projekt efter projekt, för det här är fan inte kul.
00:22

Bytte håll på luggen innan, mer väldefinierad look, friserad, stylish. Ett stort steg i en liten värld. Eller blir det ett litet steg i en stor värld? Allt beror ju på vad man prioriterar och så, men ja, ett steg var det i alla fall. Även om det låter ytligt.

Varför, åh varför, kaffe på kvällen? Jag har aldrig till fullo märkt effekten så som jag märker den nu, nu när jag borde, åh borde, måste, vill sova, så trött, behöver gå upp om åtta och en halv timme om jag ska hinna med en söndag också. Har så mycket att göra, så mycket som jag borde gjort redan. Börjar få ont i halsen också. Min kropp har slutat krampa i alla fall, slutat spasma, mina fingrar har fått färg igen. Reynolds syndrom kallas det tydligen, släkten är bäst, eller vad sa du?

Har du koll? Förresten, jag beställde en ny vårjacka. Jag har fem, okej, men jag menar, en är för stor, två är för små, två är trasiga, två är fula. Ja, fem. Ja, koll på cashen? Svar: nej. Men jag har koll på att jag inte har koll.

Mensvärk, haha, mina ben sprängs. Vad har man i benen ens? Bacon och blod och choklad och ben, inga äggstockar eller så, se, de borde inte göra ont. Jag ramlade under bilen innan och slog i båda smalbenen. Det gör ännu mer ont. Men jag körde för fort i vår nya bil. Skoj. Jag älskar bilar.

Jag är bäst.



hittade h3h3 fina bilder i en mapp. fint. seriöst. fräsch brud.
g o d n a t t d å .

Kommentarer:

1 E:

skriven

Jag läste och skrattade. Högt. TACK

Det var välbehövligt i projektarbetesstressen :D

Kommentera här: