You've got to promise not to break, no matter how far you are bent.

Jag visste inte var jag skulle göra av mitt trumset som jag ändå inte kan spela på och jag visste inte var jag skulle få ett skrivbord ifrån, vilket jag verkligen behövde. Så... ja, så fick det bli. Nu sitter jag här och pluggar inte ens lite, trots att jag aldrig haft en såhär svår tenta innan. Så går det när man måste kombinera heltidsplugg med slitigt jobb för att ha råd med hyran. Men ändå, jag räknar ner dagarna tills pluggstressen är över, bara 16 tunga dagar utan vila, det pallas! Ung och vital, pigg och glad. Jag tröstar mig med att Eli köpte flygbiljetter till Berlin i juli, längtar så himla mycket till öl mot en vägg täckt av snyggaste graffitin och att strosa i svala museum, hand i hand. Sommar snart, bäst bäst.

Kommentarer:

1 E:

skriven

Fett fyndigt skrivbord.
Fett fint med semester.
Hoppas du hänger en del i karlstad också i sommar.
Puss

2 Julle:

skriven

Dyngsnyggt ju, sätt upp cymbalerna på väggen ovanför. DAYUUUUM #jolaswag

3 sara:

skriven

vill också hänga med dig

4 amanda:

skriven

Sv: JAG HOPPAS DET!! kan verkligen ingenting om göteborg, så märklig känsla att komma nånstans där man inte känner igen sig, inte vet vars det bästa fikat är, inte säger hej till alla man träffar på gatan liksom. Men jag tror att det blir rätt fantastiskt ändå.

Ps älskar bordet, min kille är slagverkare och skulle dö på fläcken om han såg det dock <3

Kommentera här: