So we return to her with dusty eyes.

Jag och Eli prickar in våra jobbdagar perfekt med den andres lediga dagar och nu spontanåkte han till Krakow, kommer hem när jag åker till Karlstad. Bra jobbat, jojo. Vi överlever ändå, för att vi är smygromantiska och fantastiska. Men på tal om bra jobbat, jag jobbar ganska bra. Detta trots att klockan ringer 05:00 och bussen går 05:39 om morgnarna. Patienterna är fina i kontakten och jag kan se att jag har vuxit det senaste året. Det är en fin känsla, fast jag är slut efter varje tio-timmars-pass. När jag tänker efter så har jag bara tio pass kvar innan fem veckors ledighet, så det kan jag gott stå ut med. I Juli väntar konserter i mängder, lata dagar i Kalmar, bokläsning vid Härlanda tjärn, festival och tio dagar i Berlin-Hannover-Finland-Stockholm. Kul.

Kommentarer:

1 E:

skriven

Oooh, fem fab veckor låtere som! Syns snart också puzz <3

Kommentera här: