Subtle young hips, romantic young kissable lips, unbearably sharp, unbreakable heart with wide eyes and faith that life could never pull us apart if we were OK

Lille Kalle Banan fyllde tjugo stora år i veckan, så igår lockade jag håret (fånigt) och tog en kasse folköl (moget) för att åka ut till honom i Biskopsgården (farligt). Alla syskonen Mossberg var ju där så klart, jag ser dem som min extrafamilj när jag saknar min egen för mycket, och sen var det massa grabbar jag inte kände, men det är någonting med unga pojkar som gör att jag känner mig bekväm. Jag tror jag är en liten pojke i själen. Himla trevligt var det, och alla blev trevligt berusade och jag fick sällskap på hemvägen av någon som inte sett Göteborgs vackraste utsikter. Det var inte annat att göra än att traska från Redbergsplatsen och upp till Lundens vattentorn klockan fyra på morgonen, låta hakorna falla ned mot bröstet för att den är så vacker, den här stan.

Kommentera här: