egg salad.

Jag betalade för The Revival Tour och såg Chuck Ragan nyss! Den du! I över tre timmar körde de klappvänliga folkrockdängor, nu är mina ben slut. Jag är inte van vid musik som är långsam fyrtakt och går att klappa till, och de hade en kvinna på scen och alla var välklädda i knäppt skjorta och skinnskor och jag visste inte alls hur man betedde sig. Men fan vad det var bra alltså!
 
På vägen hem misshandlade jag mentalt ett hundratal äckliga tonåringar med bleksminkade ansikten och kammat hår. Jo, jag är visst utklädd, jag föreställer en surfitta som kommer slå ut tio tänder på dig om du fortsätter störa mig! Och du kanske tror att du är utklädd till Edward Cunt, men ge mig två minuter så är du utklädd till en halvtaskig småtjyvs spräckta fängelseanus, BITCH.
 
Jaja. Allt är åt helvete.

Kommentera här: