The world's about to end, don't forget to wear your foil hat!

Jag lägger blåa slingor eftersom tentan är klar och ikväll är det maskeraaaaaaaaad! OJ VAD ROLIGT!!!! Med våldsamma ryckningar och osmickrande vrål slet jag sönder en skjorta, jag tänkte att ljudeffekterna i handlingen skulle få det att se mer realistiskt ut lolzzzz.  Jag vill skänka en tanke till mina favoritpojkar som var med om en bilolycka i Polen igår och deras bil är bortom räddning.  Så orolig jag var hela dagen igår ska jag fan aldrig skaffa barn, men de är vid liv och hela allihop i alla fall, fina fina pojkar. Okej att alla som läser här säkert har mig på facebook, men om ni har en tia över så behöver de verkligen all hjälp de kan få. egosatthedoor.bandcamp.com, kolla bilden bara, så fina, och där kan man ge allt ifrån en krona till ... ja, mer än så. Puss på er.

Kommentarer:

1 e:

skriven

Tycker annars att du ska gå med fina blå, supersött jue

2 e:

skriven

fast alltså, så tänkte jag ju inte alls skriva. fina silveröron var tanken, hej tentahjärna.

3 Bronan The Barbarian!:

skriven

Nice tinfoil hat! You won't be able to talk to the aliens when you wear it though.

Svar: Now you don't know shit about my communication skills, so hush! Thanks, though, I was very proud of it.
sophia

Kommentera här: