Här sitter jag och lyser!

Köpte precis en lite för svindyr flygbiljett till London fredagen den trettonde juli. I och med att jag precis skrev ut datumet insåg jag att jag kommer sitta på ett flygplan fredagen den trettonde. Sen ska jag ta en buss till Birmingham. Sen ska jag vara ensam i Birmingham i sex timmar. Det finns så mycket som kan gå fel. Ja, vidskepelse har alltid legat mig varmt om hjärtat!
 
Äsch, jag är fruktansvärt pepp. På lördagen åker vi till Manchester och hänger med The Flatliners. Jag inser hur starstruck jag kommer bli och skäms i förväg. ÄSCH jag är fruktansvärt pepp. Det här är liksom både en grym låt och en grym video och jag flinar fånigt när jag tänker att jag är inom pet-avstånd om sexton dagar.
 
 

Kommentarer:

1 sara:

skriven

brabrabraaaaa!!!!!!!!

Kommentera här: