hello HELLO hello

Skurar golv, dammar, diskar och klär på mig fyrdubbla lager för att stå ut med att observera barns interaktioner en dag som denna. Nu ska jag bege mig till skolan för att köpa kursens första böcker, sjukt duktigt för att vara jag! En dålig grej med det är att jag måste se till att få läst dem typ... idag! Vilket betyder att jag missar beachvolley-partyt som grabbarna fixat åt nollorna ikväll. Haha, även om bollsport aldrig varit min starka sida så skulle jag ge allt för att se dem halka i sanden, inoljade och i speedos. Eller vänta nu..! Imorgon ska vi ha lekrunda i Vasa och tävla mot de andra programmen och deras nollor, så det är väl värt en hemmakväll om jag kan hänge mig med gott samvete imorgon. Åh, socionomer <3 derp.

Kommentarer:

1 sara:

skriven

fin liv du :v

Kommentera här: