Jag är inte berömd för min konstnärliga förmåga, men...

Vi hade bestämt att jag skulle tatuera mig imorgon, men jag hade inte tänkt på vad jag ville ha... något med ett flygplan bara. Och gärna lite färg. Gör man så här blir det lite Dresden Dolls - Yes Virginia utan att kopiera loggan rakt av, så snälla, har någon en åsikt?
Den ska sitta på fram-/insidan överarmen i alla fall och jag vet att den är sne, men jag sa ju att jag inte kan rita och jag gjorde den på två minuter. Låtsas att den är välgjord och kom med förslag? Hejhej.

Kommentarer:

1 e:

skriven

Men det är väl en bra grund, så kan kanske tatueraren förbättra den lite och göra den rak och sådär? Så, om du vill ha den i huden förever änd ävör så blire väl bra kanske?

2 anna:

skriven

asfin ju. kör på't. men hade inte du krångel med tatueringsfärg på din andra? typ röd? fast det kanske inte gäller alla färger? vad vet jag? ja? nej? hej?

3 sara:

skriven

jag är lite tveksam, tyvärr. men jag kan inte sätta fingret på varför, exakt... mindre flygplan kanske?

4 sara:

skriven

och ja, de du mmsade var mycket bättre! hur stort?

Kommentera här: