+ och att i all vänlighet kasta snöbollar på förbipasserande.

Saker jag gillat med julveckan:
 
+ att rida barbacka och sjunga julsånger för full hals i knädjup snö på julafton, ensammast i hela världen
+ jordens lugnaste julmiddag med mina mammor
+ ...de hade randiga one-piece på sig
+ hela familjen med respektive fick biljetter till Shrek-musikalen och ska bo hos mig en helg!
+ gubbhäng på Leprechaun med bästa Sara
+ ...som blev oseriöst homecoming-häng på Nöjes och jag bryr mig verkligen inte om vad ni gör nuförtiden, men jag var gubbfull och glad så jag låtsades inte ens bry mig!
+ hur perfekt har inte vädret varit? va?! perfekt ju!
+ "tränar du?"
+ jag har haft brors lägenhet helt för mig själv och har aldrig kunnat vara så ifred som nu, helt fantastiskt
+ 2012 bjöd på jävligt många bra skivsläpp, har ni tänkt på det?
+ jag fick en ring som är en fjäril som är gjord av kaktus. Kaktus! har ni hört så tokigt!
 
- bror har alltså inte varit hemma. det är synd, för Sophia har ännu inte kommit till det stadiet när man inser att familj är ett nödvändigt ont om man är synskadad. Sophia dyrkar sin familj. 

 

Kommentarer:

1 e:

skriven

men jävlar, kaktusring, sticks?

2 lovisa/polichinelle:

skriven

ibland måste man tänka igenom sina plus, skippa den där minuslistan liksom som alltid kommer på köpet. bra där!

Kommentera här: