Glad att vara hemma!

- Kom hem från London klockan tolv i förmiddags, efter kall hård sömn på flygplatsgolv och inte hinner man ta igen sig förrän man måste till skolan, varefter man får remiss till akutröntgen i Mölndal och man spenderar dagens resterande åtta timmar på sjukhus bara för att allt ska sluta med "det är för svullet för att jag ska kunna se om ledbandet är skadat, men det går nog över snart" och bittra utmattade tårar väntande på spårvagnen i kylan och magen hopsnörd av övergiven ynklighet.

- Det göt fortfarande så ont i mitt krossade ben att jag knappt kan sova.

- Kan inte släppa att han gör såhär emot mig igen. Man får inte bry sig.

Glad att vara hemma sa du? Nej för fan.

Kommentarer:

1 e:

skriven

Skickar en dunderkram åtminstone!

2 Olivia:

skriven

Jag är glad att du är tillbaka iaf. PUSS

Kommentera här: