Where are your friends, who are you gonna tell?

Kom på att min nya dator har webcam, tror jag är fjorton igen :PpPppPp Lyssnar alltså på The Swellers, drömmer om Belgien och pluggar juridik hos min pappa i Orrefors. Fetaste huset, en äcklig punkare som jag vågar knappt andas. Vill berätta så mycket om Tyskland, men jag vet inte var jag ska börja och jag har inga bilder, så hur kul är det att höra om den och den och den och det bandet och den staden, liksom? Jaja, fett var det i alla fall, sög att komma hem.
Fjorton år vare ja:

Kommentarer:

1 e:

skriven

ja, lite 14 år D;

gulligt :3

2 Olivia:

skriven

jag gillar dina rövarhistorier. och dig. fiiiiiin!!!!1

3 sara:

skriven

gillar Sophias rövhistorier också! och du är fedt snygg i ditt röda hår, rövSophia! pusspusspuss

Kommentera här: