en vacker dröm//no concerne of yours

igår hade vi fin(al)sittning och blev officiellt ettor istället för nollor, hur fint låter inte det? alla mina nya vänner var fruktansvärt tjusiga och trots min bakfylleutmattade kropp och trots att jag var på väg att gå hem efter att jag hade somnat stående i trappan, dansade vi tillsammans i extremtempo hela kvällen. sen gick vi på klubb på RioRio, första gången på klubb för mig, på riktigt, verkligen fruktansvärt himla jätteroligt, och i två minuter var jag förälskad som aldrig förr, sen försvann han, eller så försvann jag, eller så minns jag inte riktigt om han ens fanns, men jag är glad ändå, för nu känns det lite som att allt kan bli bra. finns det en så finns det flera, inte sant? promenerade en försiktig evighet genom ett långsamt vaknande Göteborg med en annan himla fin grabb när allt stängt och alla gått hem, sen blev vi väckta av hans mamma klockan 14:27 och fick frukost och hon sa att hon tycker värmländska är vackert.

Kommentarer:

1 Olivia:

skriven

fina bilder, fin sophia

2 sara:

skriven

everything is gonna work out just fine! saknaräjööööh <3

Kommentera här: