Skapar minnen i efterhand.

Köpte trasmattor på IKEA, 19 kr/st och ja, det är barr, för det röktes på min balkong, med fötterna i liket efter min julgran, vilket sedan finfördelades i hela lägenheten, fast mest i mina strumpor.
Köpte underbara dubbelsängslakan på IKEA, som jag på en helg delat med två män med olika mängd kroppsbehåring. Det är fina tider i Lövnäskyrkan nu.
Köpte ramar på IKEA också, typ den som knappt syns.
Fylleslag. Jag vill inte städa än, för var man än känner att man vill lägga sig ned så är det jävla skönt och luktar svagt av svettrök och Göteborg och då känns det kanske ovanligt mysigt hemma. Helgen var himla mysig, ja.
Så jag har inga post-its kvar, men jag har fina minnen och uppmaningar jag överväger att lyda. Bäst är att de tyckte om mitt bröd, det ger upphov till oprovocerat mycket stolthet i min mage.

Kommentera här: